lunes, 25 de junio de 2007

Y POR SUSPENDER A SEPTIEMBRE...

Asi tendrían que estar más de uno y más de dos bueno la verdad es que tendríamos que decir que así no tendrían que estar uno o dos pues menudo año más que un año ha sido al final un Via Crucis.... pues es que ni una copita. Ha sido una pena de temporada pero a veces más vae una sóla así que no un porrón de años así.

Ya pasamos 5 años en blanco y después de 3 años gozando entre comillas pues nos la hemos pegado aunque parece que vuelve la ilusión de cara al próximo 26 de agosto fecha en que comienza la Liga 2007-08 la liga si no cambian las cosas que esperamos que no será la Liga del POKER DE ASES ( Ronaldinho Eto'o Messi y Henry).

Este año tampoco las secciones se han salvado si históricamente cuando iban mal las cosas en el fútbol siempre las secciones sacaban las penas a los seguidores culés este año sólo la de hockey se puede decir que haya hecho alguna cosilla.

El balonmano descolgados muy pronto de la cabeza en el Basket una liga irregular acabó con el título de Copa cuando menos lo pensábamos y con la liga batacazo... y del fútbol pues mejor ni hablar... Al final un porrazo tras porrazo y si no que le pregunten a....
Ahhhhhh pensabais que iba a nombrar a alguien ehhh pues no somos tan malos....

Buen verano y a recargar pilas este verano y a estudiar aquellos que lo hayan dejado nosotros seguiremos explicandoos las informaciones más cercanas al entorno culé universitario.

Força Barça
Y recordad para el año que viene que "El Barça no té setembre"

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Més que a setembre, a uns quants els faig repetir curs directament, es a dir, l'any que ve amb els petits que venen pel darrera: a tercera amb el B. I a uns altres els expulso de l'escola directament: i els primers el Director, la Secre i el profe de gimnasia.

Pel que fa a la presentació d'Henry, està molt bé això de 30.000 paios, relament fa "paxoca"...però no estaria malament el mateix numero de persones per dir-lis quatre coses desprès de similars desfetes a les d'aquest any, per falta de "pit i collons"...vale, m'he passat en número, però us imagineu 5.000 a la Masia el dia desprès de Getafe??? i no aplaudint precisament, us dic jo que la Lliga no s'escapa.

Per cert, ja triga el "blogger" a fer un post referent a la nova equipació.
Amb aquest disseny, hem perdut el seny?? o amb aquest disseny hem recuperat el seny??

Nota:
A la sobredimensionada presentació del nou entrenador del Barça B, el nostre(per desgracia) president és va omplir la boca elogiant la trajectoria esportiva d'en Guardiola, fent menció especial a les seves quatre lligues com a jugador i membre del Dream Team
Quatre???? I les dues amb Van Gaal?? No va jugar o era un doble??? Una mostra més que per a l'actual Junta l'unic Barça que coneixen és del "hombre invisible".

Anónimo dijo...

a aquest Touré, fins fa quatre dies, no el coneixia ni la seva "yaya".
molinero

Anónimo dijo...

i si finalment acaba venint aquest central romanès (com els calamars), serà la demostració que "chivu"-ca, troba (en castellà, "quien la sigue la consigue").
molinero

Anónimo dijo...

ah, i per últim, la nova equipació, "nike" me la regalen la vull.
molinero

Anónimo dijo...

El fichaje del central rumanes es por si la temporada que viene no va como se espera.... ja tendremos un "chivu" expiatorio....
LSP

Anónimo dijo...

A que me chivu!!!!